Rabu, 21 Mac 2012

JUS MONAVIE - Jus ACAI BERI yg terbaikkkk utk penyembuhan penyakit...



                  Assalamualaikum & salam sejahtera kawan2 semua.


Kali ini saya menulis lagi memandangkan saya baru jer keguguran hari tu so saya terpanggil utk mencuba satu produk kesihatan. So Alhamdulilah selepas saya minum ni saya kurang rasa sakit bahagian perut dan badan pun rasa bertenaga, dgn rasanya yg sedap thats y anak saya pun suka sgt minum. Dah sebulan sy bagi anak2 saya minum jus ini, sy nampak perubahan mereka, mereka kurang demam dan selsema yg biasa terjadi pada anak sulung. Tapi sekarang sy perhatikan kekerapan selsemanya sudah kurang dan setiap pagi bersemangat hendak ke sekolah dan nampak semakin aktif dan tidak mengantuk dikelas. Awal pengunaan sy dapati hidung anak saya keluar lendir & kahak yg banyak saya pun naik takut, tp Alhamdulilah kini dah ok. dan tiada selsema lagi. Ketahanan fizikal makin bertambah kuat dan cergas bila bgn pagi utk kesekolah. Syukur sgt dan sebab itu sy terpanggill utk saya  mencuba minuman ini bila saya keguguran hari itu. Dulu sy nak tgk kelebihannya pada anak2 tetapi kini baru saya nampak banyak kelebihannya Alhamdulilah..Ok jom baca lagi utk mengetahui kisah selanjutnya.. Semoga pada yg rasa sakit2 tu boleh lah cuba produk ini. Insyallah dgn izin Allah kita kembali sihat dan pulih spt sediakala. 

Terima kasih lah kerana anda masih sudi meluangkan masa melihat blog saya ini. Disebabkan oleh gaya hidup zaman ini yang cukup stress dan tidak mempunyai masa, di tambah lagi dengan pencemaran alam sekitar yang sukar dikawal maka ramai di antara kita sukar untuk mengawal pemakanan seimbang. Kini penyakit-penyakit seperti KanserSakit JantungDarah TinggiKencing Manis seolah-olah penyakit wajib dimiliki oleh semua orang disebabkan mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat.

Kini saya ingin memperkenalkan minuman kesihatan yang telah berjaya menyembuhkan pelbagai penyakit kronik dan disahkan oleh 10 doktor terpakar di duniamemperkenalkan....
Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah.
Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini Monavie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya.
Berikut adalah kandungan Jus Monavie serta khasiat-khasiatnya:

 RAMUAN MONAVIE TM- Vitamin
- Phytonutrients
- Dietary Fibre
- Trace Mineral
- Complex carbohydrate
- Amino Acid/ Protin yang menyerupai protin Telur
- Omega 3, 6,9 (menyerupai minyak buah kurma
1.  ACAI (Ramuan Utama Monavie – Buah terbaik di dunia)- Membantu dan Merangsang Sistem Imun & metabolisme
- Membantu dan menghalang pembekuan darah
- Menjaga kolestrol yang baik dan mencegah penyakit jantung
- Membantu dan mengurangkan berat badan/melawan obesiti
- Membaiki sistem penghadaman
- Mengurangkan rasa sakit dan ketidakselesaan
- Memperbaiki penglihatan
- Menggalakkan tidur yang lena dan sihat
2. Buah Anggur Putih
3. Buah Anggur Ungu
4. Buah Prun
5. Camu-Camu Berry
6. Buah Kiwi
7. Buah Goji Berry/Wolfberry
8. Buah Blueberry
9. Buah Delima
10. Buah Bilberry
11. Buah Laici
12. Buah Pear
13. Buah Cranberry
14. Buah Acerola Cherry
15. Buah Pear
16. Buah Aronia
17. Buah Passion
18. Pisang
19. Buah Apricot

Jus MonaVie adalah makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dari dalam badan kita.
Di samping itu, ia juga membekalkan nutrien-nutrien yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.
Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus Monavie setelah mula meminumnya.
Berikut adalah antara penyakit yang dapat dibantu dengan Jus Monavie:
Monavie telah banyak membantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan tahap kronik seperti kanser, leukimia, lumpuh akibat strok dan banyak lagi. Ramai doktor-doktor pakar telah mengesyorkan minuman ini sebagai supplemen pesakit mereka malahan Monavie juga satu-satunya UBAT yang BEBAS BAHAN KIMIA dalam bentuk MINUMAN yang SANGAT SEDAP dan berdaftar di bawah National Cancer Institute.


Sesiapa pun tidak mahu sakit. Namun begitu,  selain tawakal kepada Allah, usaha perlu ada untuk mengubati sehala penyakit untuk ianya sembuh. Setelah beribu-ribu testimonial pengguna yang telah mencuba Monavie, ia telah terbukti dapat menyembuhkan penyakit2 seperti di atas, dengan bantuan Tuhan.
Dengan campuran 19 JENUS BUAH 100% ASLI anda TIDAK PERLU TAKUT kerana ianya TIDAK MENDATANGKAN KESAN SAMPINGAN. Kesannya juga ‘instant’ kerana ada testimoni yang menyatakan BOLEH DIRASAI DALAM BEBERAPA JAM untuk masalah2 sakit sendi.
FORMULA UNTUK BERJAYA (dlm segenap hal termasuk mengubati penyakit) DOA+USAHA+TAWAKAL
MonaVie telah disahkan HALAL oleh The Islamic Food and Nutrition Council of America pada 30 June 2009.
Sila lawat www.ifanca.org untuk keterangan lanjut. Bebas dari segala jenis dadah serta tiada kesan sampingan. 


Ramai yang berjaya sembuh dari pelbagai penyakit kronik mereka setelah meminum Jus Monavie. Anda boleh lihat testimoni di sini..





Dengarlah sendiri rakaman video mereka yang telah menggunakan Jus Monavie. Mana mungkin kami dapat menokok tambah kata-kata mereka yang benar-benar berpuas-hati dengan hasilnya.

KENCING MANIS

Beliau menceritakan bagaimana Jus Monavie berjaya mengawal penyakit kencing manisnya.

KISAH BENAR

Perkongsian kisah bagaimana kakak kandung beliau yang lumpuh dan tidak boleh bercakap, makan dan minum kini sudah boleh bercakap dan menelan makanan.

RESDUNG

Perkongsian pengalaman bagaimana Jus Monavie berjaya memulihkan beliau dari penyakit resdung.

PENGAKUAN:

Beliau menceritakan bagaimana Jus Monavie berjaya mengawal penyakit kencing manisnya.


"Saya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada jus Monavie oleh kawan saya yang juga Upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum jus Monavie ni sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik.."

Puan Maimun - BISA KAKI

"Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika ada komplikasi yang berlaku. Tetapi doktor beritahu, saya yang ianya adalah bonus untuk saya, suatu keajaiban. Sistem saraf saya telah kembali pulih."

Dirahsiakan - DIABETES

Bukti pesakit kencing manis
…yang bertambah baik selepas minum jus MonaVie. Bacaan gula menrun dari 19.1 ke 13.1 selepas minum hampir separuh botol jus MonaVie.





Dr. Nicholas Perricone, MD, FACN, adalah dermatologist yang diiktiraf oleh badan klinikal dan kajian dermatologist dan CEO kepada syarikat NV Perricone MD, Ltd, syarikat pembuatan dan peruncit barangan penjagaan untuk kulit dan makanan kesihatan. Beliau dalam bukunya menggambarkan MonaVie sebagai makanan paling berkhasiat dan bertenaga di dunia. Pati buah bertenaga paling sempurna dan semulajadi.

Dr. Penny Kris-Etherton, PhD, RD, bertugas di fakulti Pennsylvania State University, dan telah dilantik sebagai Distinguished Professor of Nutrition di Pennsylvania State University sejak 1996. Beliau berkata,"Saya berasa bangga menjadi sebahagian daripada MonaVie Scientific Advisory Board. Saya percaya MonaVie telah dan akan terus berusaha untuk menetapkan sasaran dalam industri minuman kesihatan dunia".
Dr. Alex Schauss, PhD, FACN, telah bertugas di Natural and Medicinal Products Division of AIBMR Life Sciences, Inc., in Puyallup, Washington. Beliau adalah Professor of Botanical Medicine di National College of Naturopathic Medicine di Portland, Oregon. Beliau berkata, "Pengalaman saya dalam bidang nutrisi, membuatkan saya sangat menghargai kelebihan yang nyata dari segi 
nutrisi yang dijumpai dalam buah acai berri




 
Monavie Original mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Monavie Original boleh diminum oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak dan 
perempuan yang mengandung.
1. HARGA :
Satu Botol : RM 120
   - RM 440 (1 kotak - 4 Botol)

 
Monavie Pulse mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Berbanding dengan Monavie Original, ia mempunyai kandungan tambahan iaitu Plant Sterol. Plant Sterol adalah amat bagus untuk memastikan penurunan kadar kolestrol di dalam darah. Ia juga bagus memastikan kesihatan jantung sentiasa berada di tahap optimum.

2. HARGA :
Satu Botol : RM 130

   - RM 450 (1 kotak- 4 Botol )

monavie active malaysia

Jus Monavie Active adalah bagus untuk masalah sendi dan kulit. Kandungan buah-buahan dalam Monavie hijau adalah 100% sama dengan Jus Monavie Original, tetapi Monavie hijau ditambah dengan khasiat GLUCOSAMINE dan CETYLATED FATTY ACIDS untuk masalah sendi seperti arthritis dan sakit lutut. Untuk pengetahuan anda produk Monavie Active adalah produk Monavie yang paling laris di pasaran dunia

3. HARGA :

Satu Botol : RM 130

  - RM 450 (1 kotak - 4 Botol)




Jadi, tunggu apa lagi! Sila hubungi saya kalau nak 
keterangan lanjut, membeli produk atau mahu menjadi AHLI 

Untuk jadi ahli, hanya perlukan NO IC, alamat dan no telefon.

Harga keahlian = RM 60
Percuma keahlian dengan pembelian 2 kotak Monavie.
Hubungi saya untuk mendapatkan keahlian percuma!
Email
 fiza3620@gmail.com untuk keterangan lanjut


atau telefon
Nur Hafiezah (012-2580637)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak beli 1 set HERV?

Nak beli 1 set HERV? ✅ HERV cleanser oil - bersihkan muka dari kotoran, cerahkan kulit ✅ HERV hydra cleanser - membersih scr mendalam t...