Selasa, 29 April 2014

Assalamualaikum Sahabat Baru kini dapat kembali membersih sarang2 diblog ini lama dah ditinggalkan... baru terpanggil dan teruja nak menulis kembali. dulu inilah diari saya. yehaaa kini ia kembali menulis. Selama beberapa tahun semenjak sy senyap menulis diblog ini macam2 yg terjadi kat saya. tapi sy tau setiap kejadian pasti ada hikmahnya. kdg2 jgn disangka bahagia selamanya pasti ada rintangan dan halangan dipertengahan kita hanya merancang Allah yg menentukan. Saya redha atas semua yg berlaku kerna saya tau saya SEORG YG SGT TABAH melalui liku2 kehidupan. SAYA SAYANG DIRI SAYA!! Cuba renung balik dlm diri kita selama kita hidup pernah tak kita Peluk DIRI KITA rapat2 mcm kita peluk psgan kita (bg yg dah kawin) kalau tak pernah cuba kita buat... TEKNIK nya.. Tarik nafas dgn tenang,hembus perlahan2 dah tenangkan fikiran kemudian letak tgn anda silangkan. dan peluk rapat2 pejam mata, peluk diri kita, cuba ckp perlahan2 Assalamualaikum... (nama kita) aku dah lama tak peluk ko, aku syg sgt kat ko selama ni aku asyik syg pada org lain aku lupa kan ko kini aku baru sedar... aku syg kan ko sgt2 maafkan aku (nama) kini aku berjanji sebelum aku menyayangi org lain aku akan menyayangi ko terlebih dahulu dan aku akan bahagiakan ko. Maafkan aku (nama). terima kasih(nama) ok sekian....bila anda buat ni. klu boleh pasang muzik slow dlm bilik yg gelap. pasti anda akan rasa Tenang dan Sayang sgt DIRI ANDA. tak percaya buatlah... itu lah cara saya mencuci kekotoran dihati saya dan membuang sifat2 negative saya. Saya yg Dulu bukan lah yg sekarang Tapi saya yg KINI. Saya masih ditempat yg sama tapi Dipemikiran yg LAIN... super duper HEBAT. Bersama STG segala-galanya pasti berubah, kerna dgn ELMU kita pasti pergi jauh.... ke Puncak Kejayaan. Terima kasih Allah S.W.T memberi saya Jalan dalam mencari ELMU. dan memberkati ELMU yg saya PEROLEHI. Terima kasih STG Mengajar sy menjadi Insan Positif. Nak tahu lebih lanjut PROJEK STG boleh PM/Whatapp sy 018 667 2585 Fizah